FacebookX / TwitterLinkedinThreads

Kas ir Būvniecības valsts kontroles birojs?

Esam valsts pārvaldes iestāde.

Mūs pārrauga Ekonomikas ministrija.

 

Ko mēs darām?

Rūpējamies, lai publiskās ēkas

(piemēram, lielveikalus, skolas, bērnudārzus)

Latvijā būvētu pareizi.

Pārliecināmies, ka jumti un sienas ir stipras.

Regulāri šīs ēkas pārbaudām,

lai cilvēki tajās justos droši.

Atbildam par enerģētikas politikas uzraudzību valstī.

 

Kāda ir mūsu adrese?

Krišjāņa Valdemāra iela 157

Rīga

 

Kā ar mums sazināties?

Mums var piezvanīt pa tālruni: 67013302

Elektroniskās vēstules mums var nosūtīt uz adresi: pasts@bvkb.gov.lv